HN Blogy zmazali ateistovi konto

Nespočetne krát som zažil zmazanie konta alebo ban. Je to znak neslobody slova. Je to charakteritika neslobodnej spoločnosti, kde je upierané právo na slobodu presvedčenia a vyjadrovania. HN Blogy som považoval dlho za slobodné miesto pre blogovanie. Už to je minulosť.

Michal Seman sa na blogoch portálu HN venoval kritike náboženstiev. Jeho články som mal rád, pár krát sme o seba kultivovane štrajchli na diskusii. S úctou som sledoval jeho argumentáciu – ten ateista (?) si ma ako poslucháča a čitateľa získal a jeho texty som rád propagoval a odkazoval na ne.

Je to už minulosť. Bez udania dôvodu mu zmazali všetky blogy aj texty. Najprv boli nefunkčné odkazové linky a v júni 2016 Michal Seman na svojom fcb informoval, že dostal ban. Citujem z jeho fcb:

Dnes som zistil, ze moje konto na blogoch HN je zablokovane. Je to zaujimave. Okrem mna, sa to tyka aj Laca Kovaca. Pavol Turček – tyka sa to aj teba, vsak?
Ale co absolutne nechapem je, ze preco Jan Kratky a Jozef Jarkovsky ostavaju. Jednak je to preukazatelne ta ista osoba, robi dost nepekne triky na vlastne zviditelnenie – vyklikavanie navstevnosti…
Najhorsie je, ze vedenie HN si ani len nedalo tu namahu mi oznamit, ze rusi moje blogy. Ok, zrejme na to maju pravo, ale co je to za jednanie?
Rad by som tiez poznal pricinu tohto konania. Nechcem byt paranoidny, ale nie su za tym nahodou pravnici z Peknej cesty v Bratislave?
No nic, tymto si oficialne hladam novy blog. Mohol by som prejst na pravdu, alebo sme, ale radsej si necham poradit od Vas, mojich citatelov, ze kam ist. Mate pre mna nejake tipy? Mozete aj sukromne do spravy.

Či stúpil niektorému potentátovi na kurie oko alebo kohútie ostrohy, nevedno. Jeho texty si snáď môžete vyžiadať na jeho fcb profile tu: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010518666140 a niektoré som archivoval na svojom Google Drive tu: https://drive.google.com/drive/folders/0By7Ek6VklZVwWm9rMjFyWjBWTEU

Poznám veľa ateistov. No nezvyknú brýzgať na veriacich. Nedajte sa pomýliť primitívnou lúzou z internetu. Zakomplexovaní a hlúpi ľudia si veľmi často potrebujú vybíjať svoje komplexy urážaním iných. Militantný ateizmus taký je.

Michal Seman dokázal, že oponovať náboženstvám sa dá slušne, bez zlomyseľností a kultivovane. Česť jeho blogerskej pamiatke.

Pridaj komentár

