Potratové protirečenie Martina Poliačika

Napriek tomu, že tento blog je vyhradený ateistom a ich svetonázorovému protirečeniu, venujem pozornosť aj Martinovi Poliačikovi. On síce o sebe tvrdí, že nie je ateista, no svojimi postojmi a konaním je duchovným janičiarom slúžiacim kultúre smrti. Podobne, ako nacizmus je nekresťanská ideológia, podľahlo ideám nacizmu veľa kresťanov. Táto spolupráca s nacizmom ich zdiskreditovala do takej miery, že ich vnímame ako nacistov zradiacich vznešené zásady kresťanstva.

Martin Poliačik aktívne používa (najmenej) dva účty na facebooku. Na jednom sa hrdí zdieľaním článkov o Dalajlámovi, na druhom sa hrdí podporou vrahom a vrahyniam detí v Poľsku. Tu je dôkaz:

Poliačik a potraty.PNG

Citujem:

 

Martin Poliačik si zmenil profilovú fotku.Sledovať28 september, 18:11 ·

Pripájam sa k protestu a symbolickému vyjadreniu solidarity s poľskými ženami. Poľský parlament schválil úplný zákaz interrupcií aj zo zdravotných dôvodov či vprípadoch znásilnenia a zhoršuje dostupnosť interrupcií v prípade ohrozenia života matky. Navyše hrozí kriminalizácia žien po spontánnom potrate a doktorov, ktorí nedokázali zabrániť usmrteniu alebo poškodeniu plodu. Zákon preto považujeme za prehnane reštriktívny a poškodzujúci ženy i lekárov. 

K protestu sa môžete pridať aj vy fotografiou v čiernom.

#czarnyprotest
#blackprotest

A PrtSc z jeho druhého účtu:

poliacik-a-potraty-02

V čom tkvie protirečenie?

Poliačik sympatizuje s Dalajlámom a súčasne ten istý Poliačik je za zabíjanie najmenších ľudí v prvom štádiu svojho vývoja. No Dalajláma je rovnako zásadový v téme potratov. Pomôžem si citáciami z článku Michala Feika s názvom Červený a purpurový Tibet z roku 2009. Okrem iného v ňom píše, citujem:

Súkromná návšteva tibetského duchovného vodcu bez pozlátka odhalila „zrelosť“ našej kultúry. Občianskej aj politickej, na strane opozície ako aj na strane koalície. Jeho príchod zjednotil konzervatívnych demokratov a občianskych aktivistov bojujúcich za ľudské práva žien či homosexuálov. Zrazu nikomu z nich neprekážalo ani to, že dalajláma je predstaviteľom filozofie, ktorá rovnako striktne ako katolícka cirkev odmieta interrupcie, ženy v cirkevnej hierarchii, či kreatívne ľúbostné hry.

V skupine intelektuálov liberálneho zmýšľania orientujúcich na ľudské práva, sa stalo vyjadrenie rešpektu dalajlámovi skoro rovnakou povinnosťou, ako vyjadrenie odporu voči niektorým názorom a praktikám katolíckej cirkvi. Zarážajúce je, že tieto dve osoby nemajú niekedy až také vzdialené názory, ako by sa možno dalo očakávať. Dalajláma XIV. by si s Benediktom XVI. v názoroch na klasické liberálne témy zrejme celkom rozumeli. Interrupcie, akákoľvek forma antikoncepcie a masturbácia sú jednoducho zlo, proti ktorému treba bojovať. Homosexualita je úchylka zhoršujúca karmu.

Je to porovnateľná absurdnosť, ako keby si náš mlčiaci a neschopný prezident Andrej Kiska odmietal pozvať na povolebné stretnutie novoposlancov od “Kotlebu”, lebo majú antisemitské postoje, no do pracovne si náš prezident Kiska dá portrét Ľudovíta Štúra napriek tomu, že Štúr mal viacero surových protižidovských vyhlásení.

kiska-a-stur-o-zidoch

Natískajú sa otázky, či je teda správne zabíjať deti počaté nelegitímnym spôsobom, incestom alebo znásilnením, a súčasne nepozdvihnúť protestný hlas voči snahám sekulárnych humanistov a liberálov legalizovať incestné vzťahy a umožniť im splodiť “incestné deti”.  Znásilnená žena má ísť okamžite na ošetrenie a ak to zanedbá, hold bude matkou. Ak má byť znásilnenie dôvodom zabitia dieťaťka, aby sa matka nemusela “pozerať” na plod znásilnenia, natíska sa otázka, či povolenie takejto vraždy spôsobí, že taká žena už nebude znásilnená. A ak je dôvodom takej traumy znásilneniej ženy pohľad na nechcené dieťa, nebolo by správne dať takej matke absolútne zabíjať svoje deti? Veď aj 40 ročný syn splodený znásilnením sa môže stať pripomienkou znásilnenia. Poliačik nikdy nepozdvihol svoj protestný hlas proti snahám liberálov zabíjať bezrtrestne narodené deti, len tak, ak sa matke zachce. Nikdy nepozdvihol svoj hlas proti novodobým snahám experimentovať s plodnosťou a sexualitou pokrvných príbuzných s cieľom šľachtiť ľudí s novými vlastnosťami tak, ako to naznačil napr. Rastislav Škoda na stránkach Zošity humanistov. Pán Poliačik nemá problém s polygamiou ani s nijakými inými formami spolužitia – to všetko by mal vraj podporovať štát. No Dalajláma má iné postoje. Iné, priam opačné.

Docela by ma zaujímala odpoveď na otázku, či by Poliačik svojmu potenciálnemu dieťaťu s vrodenou vadou bol ochotný povedať do očí , až by jeho dieťa dospelo, že by bol radšej, keby sa jeho syn napr. s downovým syndrómom radšej nenarodil a ľutuje, že nepresvedčil svoju manželku ísť na potrat, lebo by teraz nemal za syna kripla. On – Martin Poliačik – sa do tejto situácie môže len vžiť. No pani Pietruchová si to predstavovať nemusí a môže to svojmu dieťaťa s autizmom vmietnuť priamo do očí. To, čo zdieľaním postojov protestujúcich Poliek v čiernom je nevyslovené v povetrí. Čo? Pani Pietruchová? Vmietnete svojmu dieťaťa do očí surovú pravdu tak, ako to celý život zastávate, že by ste boli radšej aby… “Kiež by som radšej išla na interrupčnú kliniku a nechala Ťa zabiť!”

Reklamy

2 thoughts on “Potratové protirečenie Martina Poliačika

    • Ten názor, že homosexuálne manželstvá sú oukéj, nie je úplný. On netvrdí, že sú v poriadku z pohľadu budhizmu, ale len z pohľadu ateizmu. Z pohľadu ateizmu je v poriadku aj vraždenie alebo pedofília.
      To, že homosexuáli majú byť prijímaní s úctou a láskou, je postoj aj RKC.
      ***

      Dalajláma proti misiám v 21. storočí
      23.1.2001 | | TK KBS
      http://www.changenet.sk/?section=spr&x=22172&cat=14827

      Proti misijnej činnosti medzi príslušníkmi iného náboženstva sa postavil tibetský duchovný vodca dalajláma. V interview na prelome tisícročí vyjadril vodca tibetských budhistov v Ženeve svoje očakávanie, že v 21. storočí nenastanú „žiadne veľké zmeny“ v náboženskej príslušnosti ľudstva. „Kresťania zostanú kresťanmi, budhisti budhistami. Nepokúšajme sa navzájom sa obracať!“ vyhlásil dalajláma.

      Vodca budhistov ďalej kritizoval činnosť kresťanských misionárov v Mongolsku, Tibete a Indii, kde sa početní ľudia obracajú na kresťanstvo. „To je istý druh vojny proti národom a kultúram,“ vyhlasuje dalajláma. Súčasne zdôraznil zhodu budhistického učenia s kresťanskou náukou v mnohých bodoch.

      Povedal, že postavu sv. Františka z Assisi alebo Matku Terezu z Kalkaty vidí ako vzory aj pre budhistov. Ďalej sa vyslovil proti klonovaniu, pretože človek nemá právo k takýmto zásahom do prírody. Potrat označil ako formu násilia, ktorej sa treba vyhýbať. Homosexualita sa z hľadiska budhizmu považuje za „zlé sexuálne správanie.“

      Ďalej sa dalajláma výslovne postavil „proti budhizmu ako módnemu javu“. „Ten, kto pochádza z kresťanskej kultúry, sa má držať hodnôt svojej tradície. Len ten, kto je po dlhom a hlbokom uvažovaní presvedčený, že ho budhizmus privedie ďalej ako kresťanstvo, sa môže stať budhistom!“ tvrdí duchovný vodca Tibetu.

      Like

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s