Liberál Sulík zavrhol slniečkárov a liberálov!

Konečne! To trvalo!

Ateista a liberál Richard Sulík, niekdajšia ikona antikatolicizmu na Slovensku, odmietol liberalizmus. Presadzuje jedinečnosť tradičnej rodiny a manželstva. Varuje pred islamizáciou. Je proti homosexuálnym manželstvám.

Jeho niekdajší volič, liberál a sympatizant Martin Polačik je v šoku. Citujem:

pán Sulík, som liberál a Váš volič. Po udalostiach posledných mesiacov, zavŕšeným týmto blogom už nie

Tak pár výrokov Sulíka, ktoré rozpútajú na liberálnom Slovensku medzi liberálmi peklo. Citujem:

Som za národné štáty. Myslím si, že rodina je základom našej spoločnosti. Som proti migrantom, lebo to zníži našu mieru slobody. Som za ekonomickú a osobnú slobodu jednotlivcov, konkrétne občanov Slovenska. Nie som európsky liberál, lebo som skutočný obhajca slobody jednotlivca a to je v rozpore s rovnostárstvom, ktoré nám európski liberáli vnucujú.

 

S národmi je to podobne. Liberáli by najradšej národné štáty zrušili, preto sú tak horlivo za európsku integráciu. Pre tých, ktorí si dovolia oponovať, si našli aj príslušnú nadávku: nacionalista. Nuž tak dobre, z pohľadu liberálov som nacionalista, lebo som za zachovanie národných štátov. Som presvedčený, že niečo ako národná identita existuje. Som Slovák, sem som sa po 10-ich rokoch v Nemecku vrátil, lebo tu chcem žiť. A nechcem, aby tu žili státisíce ľudí z iných kútov sveta, lebo to obmedzí slobodu občanov Slovenska. Rovnako nechcem, aby sa na Slovensku (a ani v Európe, no v niektorých krajinách sa tomu dnes už fakticky nedá zabrániť) rodilo viac moslimských ako nemoslimských detí. Jednoducho nechcem a to tiež patrí k slobode – niečo bez ďalšieho vysvetlenia nechcieť.

Celý blog a aj diskusia tu: Nie som európsky liberál, lebo bojujem za slobodu jednotlivca


V texte bolo nepsrávne uvedené meno autora Martina Polačika. Vypadnutím jedného písmenka “i” mohol pánovi diskutérovi nabehnúť poslanecký plat a možno aj ďaľšie poslanecké benefity prináležiace saskárovi Marinovi Poliačikovi. Neúmyselné pochybenie na strane autora upútavky na vynikajúci blog bývalého liberála pána Richarda Sulíka. Za chybu sa ospravedlňujem.
Pre to jedno písmenko napísal militantný ateista celý blog s nadpisom  “Hanebný katolík z Trnavy pokračuje v klamstvách“. Ján Parada už veľmi dlho píše žlčou. Mohol reagovať pod článkom a upozorniť na chybu. Mohol, no neurobil tak. Z komára urobil somáta a z preklepu a chyby úmyselné klamstvo.
Pane, nezarátaj mu tento hriech! 🙂

One thought on “Liberál Sulík zavrhol slniečkárov a liberálov!

Pridaj komentár

