Peter Kristl – ďaľší ateistický “fanúšik” TvojOponenta

Po Búranovi, Balabánovi a Bálymu tu máme ďaľšieho béčkového ateistu – “Bocha” Petra Kristla. Neviem, či je to skutočná totožnosť alebo len virtuálna – a pravdu povediac, nejako ma to ani nezaujíma. Beriem ho tak, ako sa sám predstavil na fcb, citujem:

Klucí mi říkaj Rambó, a holky kreténe…

Peter KristlPeter Kristl nakrútil o mne a mojej apologetickej stránke TvojOponent – Obrana kresťanstva znevažujúce video plné argumentačných klamov. Považuje ho za hodnotné dielko a tak ho zavesil – pre vlastnú radosť – na ytb. Video má názov Denník ateistu – TvojOponent.

Na svojom Google plus profile sa pýta:

Poznáte maníka menom TvojOponent? Tak hľa, čo je to za vola. A zdieľajte, nech sa to k nemu dostane, prosím.

Pod videom je akési krátke zdôvodnenie o neprekonateľnom nutkaní autora odbavovať sa teatrálnym vystupovaním a tak pre ateistov príznačným primitivizmom. Citujem:

Publikováno 5. 5. 2017
Musel som vyrobiť špeciál o TvojOponentovi, no proste MUSEL. O koho ide, o akého monumentálnehgo blbca, to sa dozviete vo videu.

No ano, dostalo sa to k nemu a veru, za vola tu bude niekto iný :-))) Tento ateista s dočasne premršteným sebavedomím vyzýva na zdieľanie videa, aby sa ku mne dostalo. Je to zaujímavý postup zviditeľnovania sa. Hoci stačilo milému ateistíkovi na analyzovanej stránke kliknúť na odkaz “Napíšte mi” a tak ma mohol osobne informovať o svojej produkcii.

Jeho fcb profil o ňom úvádza:

 

Jednoducho ďaľší ateista s masochistickými sklonmi túžiaci po virtuálnom výprasku. Spomeňme si, ako do padol Búran aj s jeho lokalitou Ateisti.sk. Alebo akýsi Tenário. Alebo Balabán, ktorý to vzdal a po konfrontácii jednoducho zdrhol. A kam zmizol Marián Bály? Koľko megačasu venovali mojej maličkosti do okamihu, než som nejakú tú minútku venoval ja im. Odišli s odtlačkom mojej podrážky na svojich zadniciach.

Takže vážený pán JéBéKá 🙂 Na blogovisku Neznaboha budete časom nachádzať  moje reakcie na Vás…

 

 

 

 

 

Pridaj komentár

