Blog Jána Paradu – ani hlava ani chvost

Je dôležité si ujasniť, pre každého, ak chce o niečom písať, o čom chce bloger písať.

Posledné literárne dielko Jána Paradu dokazuje, že pomätenosť mysle toho človiečika už je hodná pozornosti psychiatra. Skrátim to:

Mienkotvorný ateista Parada napísal zmätený článok s názvom:  Na čo sa hrá bigotný katolícky fanatik?

Čo je jeho cieľom? pýta sa Parada. A jeho reakcie môžeme vypísať do zrozumiteľnejšej podoby:

  • presvedčiť čitateľov, že som fanatik Nie, nie som 😀
  • presvedčiť čitateľov, že obdivujem Hitlera. Nie, neobdivujem 😀
  • presvedčiť čitateľov, že neviem, čo je humanizmus. Ani toto nesedí 😀
  • obviňuje ma z vyzvedania identity. Zabudol dodať, že pre potreby uverejnenia autorstva výroku 😀
  • napáda ma, že som drzo vyzvedal totožnosť pisateľa. Nie, slušne som sa spýtal 😀
  • obviňuje ma, že mám strach z pokarhania mojim duchovným nadriadeným. Nie, nemám strach, lebo nemám nadriadeného 😀
  • a ďalej sa zamýšľa nad tým, prečo som zamazal svoje meno a priezvisko na prtsc z fcb. No predsa preto, aby mal nad čím Ján Parada hútať 😀
  • Ďalej sa pýta, či mám fóbiu, som prepracovaný alebo sa na mňa vykašľal boh. Nič z toho 😀

 

Parada analyzoval článok, ktorého cieľom bolo upozorniť na absurdnú myšlienku neznámeho anonymného ateistu. Pán ateista z “neba” ma presviedčal, že “nevidí výnimočnosť v plodivom vzťahu muža a ženy”.

Ústrednej myšlienke sa Parada vyhol a riešil v samostatnom článku drobnôstky, nepodstatnosti. Zbytočne. 😀 Zbytočný článok od zbytočného ateistu na zbytočnej bráne. 😀

 

 

Pridaj komentár

