Príbeh z cintorína alebo k parametrom morálky ateistov

Mám možno podivné záľuby ale som už taký. Na portále zosnulých – Find a Grave – (je to portál na vyhľadávanie hrobov) som našiel sympatickú zosnulú asi 20 ročnú dievčinu. Nie že by som chcel randiť s mrtvolou, no jej príbeh má pokračovanie aj po smrti. Je hodný pozornosti. Najprv link na to dievča:
http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=15613318 Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Jej meno je Laura Tennessen. V lete roku 2006 zahynula na motocykli . Jej fotografiu na úmrtnom oznámení uvideli aj traja mladíci vo veku 21 rokov. Bratia, dvojičky a ich rovnako starý kamarát. Týždeň po pohrebe sa vybrali na cintorín, kde bola pochovaná. No namiesto kytíc prišli k hrobu s lopatami. Začali kopať jamu. Chceli odkopať hrob, vytiahnuť rakvu. Otvoriť ju a ukojiť sa na mŕtvom tele dievčiny. Svoj čin nedokonali.V tú noc ich totiž na cintoríne prichytil strážnik a mladíci putovali do rúk policajtom. Súd po viacnásobnom zasadaní a odvolaní nakoniec rozhodol, že skutok nie je trestným činom a mladíci sú nevinní. Zákony v meste Madison totiž považujú za sexuálne napadnutie len tie prípady, kedy násilník ženu napadne a pri tom ju zabije. Keď je počas pohlavného styku mŕtva, je to podľa sudcov v Madisone pohodička
Kým kresťanstvo má prikázanie Nezosmilníš, ateizmus nemá nič. A sekulárny humanizmus teda dovoľuje všetko to, čo nie je zakázané. Nuž priatelia ateisti, hor sa do Madisonu na cintoríny a vykopte si svoje partnerky. Tam môžete…

Onoho času som tu vytvoril tému s názvom Etický problém – dilema posledného ateistu. Téma už bola zmazaná, tak len v stručnosti pripomeniem jej podstatné časti:

Vžite sa do situácie, že ste ako muž po katastrofe na Zemi zostali len dvaja živí ľudia na Zemi. Vy a ešte nádherná štíhla 16 ročná blondína so zelenými očami. Má to však jeden háčik. Kým Vy ste v plnej životnej sile, to nádherné dievča je v nezvratnej kóme.
Zašukali by ste si alebo nie?
Niet súdov, niet polície, niet svedkov… Ak ano, pôjde o znásilnenie, lenže nebude svedkov, sudcov ani súdu, no ak nie, prečo?

Ruwolf vtedy napísal tézu charakterizujúcu vzťah morálky ateistov k sexualite, citujem:

Prznenie mŕtvoly, ktorá nemá žiadnych príbuzných, nie je proti morálke, lebo nikomu neubližuje.

Včera ten istý pán reagoval opäť na tému sexuality spôsobom prečudesným. Tento LGBT aktivista považuje znásilňovanie žien za samozrejmé. Citujem otázku a odpoveď:

Skúsme inak… Ak by sa ľudský druh dostal na pokraj vyhynutia, boli by ste za zákaz potratov? A dovolím si ešte jednu otázku – ak by sa v takej situácii ženy odmietali páriť, považovali by ste za normálne, aby boli znásilňované a matkami sa stávali z donútenia?
RUDOLF DOVIČÍN 8. SEPTEMBER 2015 18:26 Samozrejme, že ak by sa ľudstvo dostalo na okraj vyhynutia, nielen, že potraty by boli zakázané, ale aj nesúloženie plodných geneticky zdravých ľudí (nielen žien, ale aj mužov) by bolo trestné…

Inými slovami ateista tvrdí, že potraty sú dovolené hlavne preto, lebo ľudí je – použijem vetu z Čiernych barónov – Lidí je jak sraček.

Zdravý rozum tzv. sekhumanistov vytvára podhubie na potretie významu dobra a zla.
V takom prostredí zaniká morálka a schopnosť odlišovať od nej nemorálne skutky. S veľkosťou populácie v nepriamej úmere klesá hodnota ľudského života i rozsah základných práv žien. Morálku ateizmu je teda možno charakterizovať morálnym relativizmom a pokiaľ si ateisti páchajúci zlo dokážu zdôvodniť svoje konanie, pri ktorom sa človeku vyznávajúcemu prirodzený hodnotový systém prevracia žalúdok, tak také konanie bude zahrnuté do ich spektra morálnej variability ich hodnotových rebríčkov. Morálka nadobúdajúca akýkoľvek hodnotový rozmer tak prestáva existovať. Takto rozvrátenú morálku však sekulárni huamnisti sú ochotní vydávať za skutočnú.

Spracované podľa: zdroj

Pridaj komentár